maymer, zdziwiłbyś się jakbyś zobaczył jednego z moich sąsiadów :diabelski_usmiech
[O2] Proszę o interpretację logów
Zwiń
X
-
[O2] Proszę o interpretację logów
Witam,
Wczoraj wpadł do mnie znajomy swoją O2 FL. Silnik 1.9 TDI, auto ma przebiegu 90tyś. Symptomem był brak mocy przy przyspieszaniu, oraz dymienie podczas owego przyspieszania. Faktycznie podczas robienia logów dynamicznych wyszło, że auto przyspiesza jak FABIA z silnikiem SDI :-) :-)
Będę bardzo wdzięczny za interpretację owych logów i podpowiedzi gdzie można szukać problemu, bądź co nim konkretnie jest. Niestety zapomniałem (powinienem to zrobić na samym początku) sprawdzić jaki tam jest silnik.
Przed logami skasowałem taki błąd (powstał 200km wcześniej):
Adres 01: Silnik Plik etykiet: 03G-906-016-BKC.lbl
Oznaczenie elementu SW: 03G 906 021 TB HW: 03G 906 021 AN
Komponent: R4 1,9l EDC 000SG 2047
Weryfikacja: --H09--- Numer seryjny:
Kodowanie: 0000071
Kod serwisu: WSC 73430 790 00000
VCID: 72E0210514DD
Znaleziono 1 błąd:
000665 - Regulacja ciśnienia doładowania: przekroczona granica regulacji
P0299 - 000 - -
Ramka zamrożona:
Stan błędu: 01110000
Priorytet błędu: 0
Częstość błędu: 3
Przebieg: 89535 km
Wskaźnik czasu: 0
Data: 2025.14.03
Czas: 05:22:28
Ramka zamrożona:
Obroty silnika: 2226 /min
Prędkość: 103.0 km/h
Obciążenie: 67.5 %
Napięcie: 14.36 V
Bity binarnie: 11000000
Ciśnienie rzecz.: 1958.4 mbar
Ciśnienie rzecz.: 1499.4 mbar
Kody gotowości: 1 1 0 0 0
Dynamicznie:
003, 008, 011: http://vaglog.rtnet.pl/kropeck_50468.html
003, 008, 011 (dolna tabelka): http://vaglog.rtnet.pl/kropeck_50470.html
Statycznie:
003, 008, 011: http://vaglog.rtnet.pl/kropeck_50467.html
001 (samo się zrobiło :-) ): http://vaglog.rtnet.pl/kropeck_50469.htmlPozdrawiam,
Michał
Nie piję piwa - jedynie JACK DANIELS! :-)
-
-
ori http://www.gerritspeek.nl/vag-com_dtc-16683.html
tłumaczenie: http://translate.google.pl/translate...3.html&act=url
a tak swoją droga to jak kolega jeździ ? może ma po prostu zapieczone kierowniczki :?:O rany - jedna siódma życia to poniedziałek
Komentarz
-
-
kropeck, silnik to zapewne BXE, w logach dynamicznych w grupie 011 widać, że turbina podnosi się bardzo późno. Doładowanie pojawia się gdzieś w ok. 2700 rpm a powinno pojawiać się dużo niżej ( w ok. 1800 rpm ). Widać, że zawór sterujący gruszką jest otwarty prawie na maksa ( % w ostatniej kolumnie w 011 ) a mimo to doładowanie się nie pojawia. Można sprawdzić, czy wtyczka na module zaworów elektromagnetycznych ( ta wtyczka do której podłączone są te wszystkie czarne wężyki podciśnienia, nad zbiorniczkiem płynu hamulcowego ) jest dobrze założona ( czy jest szczelna ). Można polecieć po wężyku idącym do gruszki, czy gdzieś nie jest uszkodzony ( przy 90 tyś nie było robionego przypadkiem rozrządu - bo to te okolice )? Logi z 003 też pokazują jakby na początku brakowało trochę podciśnienia do sterowania EGR-a.
EDIT
Sprawdź, czy wężyk ( idący z trójnika włączonego pomiędzy pompę podciśnienia ( to ta sama co paliwa ) a serwo hamulcowe ) jest cały i dobrze podłączony do tego bloku zaworów. W ogóle warto by sprawdzić, wszystkie wężyki czy któryś nie jest uszkodzony.
A z hamulcami nie ma problemu? Jakieś dziwne zachowanie pedału, wpadanie przy naciskaniu, twardnienie itp?Jest: Czarna OIIFL Combi 1,8 TSI + DSG
Była: Czarna OII 1,9 TDI (BXE)
Komentarz
-
-
Normalnie chłopaki jesteście do ozłocenia Wszystkim zawsze powtarzam, że jeśli gdzieś szukać pomocy, to zawsze zaczynać od OCP
Kolega lubi ponaciskać na gaz.
A co do hamulców, to świecą się od bardzo niedawna klocki na desce rozdzielczej. kowal 2002, wróżbita jakiś, czy co? :-) Reszta rzeczy pójdzie do sprawdzenia.Pozdrawiam,
Michał
Nie piję piwa - jedynie JACK DANIELS! :-)
Komentarz
-
-
kropeck, klocki to nie mają z tym nic wspólnego. Chodziło mi o to, że jak ucieka gdzieś podciśnienie to może też mieć to wpływ na hamulce. Ta rurka pomiędzy pompą a wspomaganiem hamulców to lubi czasem złapać nieszczelność...Jest: Czarna OIIFL Combi 1,8 TSI + DSG
Była: Czarna OII 1,9 TDI (BXE)
Komentarz
-
Komentarz